Helgens sammanfattning

Den här helgen har varit fartfylld och jätte trevligt.. Roligt när saker händer! I fredags så var jag och dansade med gänget på Heal The World galan, trevligt! Sen på Kvällen bar det vidare mot klubben, ut och dansa! Lördagen hade sin fart också, för första gången i mitt liv uppträdde jag med Erik Live med sång! Jätte kul och det gick as bra! Sjukt nöjd! Var inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara, utan det gick sjukt bra! Sen senare på dagen så var jag och showade lite utanför Åhlens med gänget! Var kul, men det blev battle mellan malmö & Umeå, sjuukt tråkigt! kan man inte bara showa ist för att battla med äcklig attityd? Anyway. Efter dansen så va vi i SF parken och körde lite Akrobatik och underhållde alla som satt och tog det lugnt! Det va jätte kul det med! Så närmare mot kvällen höll min kropp på att dö av träningsvärk som kom sakta men säkert! Förfestade hos polare sen vidare förbi kön och in på TC med invigning av Vip kortet. Söndagen spenderades med filmkväll av 3 filmer i rad med typ "skogsmännisko" filmer. Gudarna måste vara tokiga, blood diamond & Apocalypto! Den sista somnade vi på typ :) Ikväll ska jag till min sång kollega och kolla in inspelningen från kulturnatta när vi sjöng! kanske kommer ett klipp ikväll från uppträdandet! tagga sång ikväll och vila träningsvärken! Ses i rutan på ett tag. over!

Måndag



Kommentarer
Postat av: My

Hörde att du blev ganska ägd av b-boy Moore, är det därför du inte gillade att det blev en battle kanske?

2010-05-24 @ 20:11:16
Postat av: jamalde

haha men snälla nån.. dom där grabbarna är grymma ja. och jag ville inte äns battla.. ja han va grym, som fan faktist. jag va där dock för att jama och inte battle.. det är inte riktig min grej. jag underhåller och inte battlar.

2010-05-24 @ 20:26:46
URL: http://jamaldestil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra sagt Jamalde.

My, lägg ner, du är avundsjuk bara.

2010-06-13 @ 01:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0