Dagens Kap!

Allright! Vaknade med ett glatt humör och ställde mig upp...................Höll på att dö av träningsvärken som dödar mig.. Ahhh.. Säsongens första brännbollskväll avklarad! Men satan vilken träningsvärk man har! :) Ey, idag så hittade jag äntligen det som verkligen är pricken över i:et i min lägenhet! Nämligen en SKYLTDOCKA! och en kille blev det.. Bästa köpet på en regnig dag för att få en på bra humör! Sen så hörde en klädsbutik av sig och frågade om jag skulle vilja ha en stor poster, med tanke på att dom vet att jag inreder lägenheten i tema "butik", Kul! Sen nu ska vi se, ikväll blir det en chillkväll med röstvila för studiotid imorgon! Måste fan vila rösten för man börjar bli krasslig när vädret är så sjukt schitzzo! I måndags så var jag och kollade på Soran Ismail live stand up och det va sjukt kul! hahah, Nu ska ja äta mina Toast på wayens! Tills vidare! Ses i rutan om ett tag! Peace!



Fast min är biffigare och utan skalle :/

Kommentarer
Postat av: johanna

Igår skrev jag ett inlägg om homo- och bisexualitet. Nu undrar många om jag är det och därför undrar jag vad ni tror :)

2010-05-05 @ 13:54:37
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: jay

Hum jag vet inte riktigt vad jag ska tro för att jag inte känner dig. Men eftersom du skrev ett inlägg där du uttryckte dig att det är okej, så kanske man blir fundersam. men det beror väll på? tycker du att det är negativt att vara bi? :)

2010-05-05 @ 14:10:49
URL: http://jamaldestil.blogg.se/
Postat av: johanna

det tycker jag verkligen inte :) allt är normalt i mina ögon

2010-05-05 @ 14:22:45
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: jay

jaa det är inte fel heller i mina ögon, när man blir mognare inser man att det är okej. det är dom som är lite omognare o shit som är hatare bara.. jag tycker gay killar är sjukt roliga :) hahah

2010-05-05 @ 14:27:19
URL: http://jamaldestil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0