VADÅ LYCKLIG!??!?!

Grattis, du är antagen! Peace & Love är................... Osv..
För jag ska ju dit och jobba.. Coolt?! Haha! Awsome att få svar under 3 Timmar!
Spontant! Hahaha...

Sen idag eller nyss så har jag och Alex Fiskat och fått 5 Fina Firrar! Som vi nu ska äta! Sjukt gott!
Sen resten av kvällen vet jag inte vad som händer? Kanske sova och vara glad över att man ska fara på P & L!
Jävlar vad jag är Glad! Denna helg har varit underbar, Förutom vissa motgångar som har förstört det mesta.
Men annars så måste jag tacka alla som har varit med mig i helgen och höjt stämningen! Ses i rutan snart igen!
Pusshey!

Lite bilder från helgen och idag! :)

Här fiska ja! Warrapp! Haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så grymt jäkla snygg!

2010-06-20 @ 23:19:10
Postat av: Sabina

Jag måste bara fråga, visst är det där typ uppe vid Sörfors/Brännland?

2010-06-22 @ 17:08:46
Postat av: jamalde

Baggböle! :)

2010-06-22 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0