SEG!

haha Shit va länge sen jag va inne och uppdaterade bloggen! man kan fan tro att jag e död! :P Men nu till buisness! Idag så softade jag nere i parken med en kompis och solade i timmar! sjukt nice väder! ser framemot TC uteserverning ikväll! under veckan och så har jag Dj:at på 2 st högstadie balar och sen igår på Studentskivan! där nått tragiskt hände i trappan. räcket pajjade! inte bra.. så vi fick sluta spela..Hoppas att det gick bra för dom som skadade sig! :) vad händer ikväll? Jo Uteserveringen på TC! där man har Reserverat soffplatser och kan glida förbi kön lite när man vill.. sjukt kaxigt sagt men det är nice :) haha.. Jag lovar mig själv och er alla läsare att jag ska bli mer skärpt och skriva och lägga upp mer saker! :) Tills dess! vi ses i rutan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag drömde världens roligaste dröm om dig inatt, du bodde i en lägenhet uppe på ett berg och jag var där och städade med dig, det var himla trevligt!

Kan bara säga att du har en hemlig beundrare, fast det har du nog redan märkt! (= Vet dock inte om jag är så hemlig, haha (=

2010-06-11 @ 23:41:21
Postat av: jamalde

hahah Fan vad roligt! :)

2010-06-12 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0