Move on

Ja! Ännu en ny dag och man försöker att le. Men det går inte så bra, plus att vädret typ gråter med en. Så vad ska man göra. Just move on. Det är defenitivit inte värt ett piss att nämna, räcker med att dagarna nu framöver kommer bli bättre. Tack för lögner visade sig i tid, nu vet man iaf. Ikväll blir det Club Rosé på Tc och sen blir det kanske ett besök med grabbsen på Premiären av droskan. Haha! Fan va mycket om fest det står på bloggen märker jag. Kanske dags att sluta med party? Fast jobbar man inom nöjesbranchen så är det lätt att man fastnar för festandet också. har man förmåner på alla klubbar ska man inte låta dom gå till spillo heller :) Nu sitter jag på Waynes och Deffar med Vatten. Ska snart fara och äta Pizza! Magen kurrar mer än en Ilsken björn, Gammal Motor, Arg gubbe, skitnödig katt? Anywho! Låten jag nu lyssnar på är inte min musik smak egentligen. Men jag tror jag Just ljög för mig själv, för denna tjej är så sjukt skön. Hon heter Maja Alderin med låten Darling! Jag blev typ kär. Haha! Hon gjorde det dåliga vädret bättre! Tack Maja :) Kommer in snart igen! Men tills dess lämnar jag er med...... Ett Leende på Läpparna! :) Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har tänkt på det där med festandet, du nämnde en gång att du skulle ta det lugnt, men jag hade rätt! Det är på sommaren det händer =)

2010-06-18 @ 20:33:13
Postat av: Anonym

everything will be okay in the and, if it's not okay, its not he end:)

2010-06-19 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0