Midsommar Och (Mannen, Ge mig aldrig ditt kort igen)

Igår var kvällen helt okej! började hemma hos mig och snackade skit och drack sen när tiden hade tickat mot kvällen begav vi oss mot förfesten! där det va ca 15 pers. Helt okej sådär! När yr-heten började slå in så rullade vi vidare mot båten med rabih som rally chaufför och blacknemo som fatman scoop! Haha.. vi gled in till båten där vi sen siktade mot första bordet och började korka upp mer att dricka. Jag hade just fått min öl och ett glas champagne som bara stod och lockade framför mig. Men det tog inte mer än 10 sekunder innan mammas pojkar tjejen vällte ut allt över mitt knä! Och fyllan gjorde så att man inte fick höra ett förlåt eller nått.. Aja smällar man får ta när man är ute på club. Kvällen var helt okej innan det va nå reets som hoppade på bryggan mellan båten och kajen så bryggan blev vinglig och folk som hade betalat inte fick komma in. Bra där! Så efter alla uppståndelser fick båten stänga tidigare på midsommar och ingen styrde efterfest! Bra där! Och bilen vi skulle åka i hade någon idiot punkterat! Bra där! Så kvällen med andra ord sjönk som skeppet i chang hai!? Har aldrig hört talas om det men skit samma. Det lät bra. Så efter allt for jag och robbin hem till mig och deckade! Vakna idag och åt på Ronyas! Och nu ska vi snart till Göteborgs caféet och lyssna på Erik som ska sjunga sen blire hem och göra sig fin för ikväll......Då smäller det. :) Ses i rutan på ett tag readers!


Kommentarer
Postat av: Pedram

Mannen, eran bil hade redan punktering när ni kom fram, jag såg det och hörde hur det pyste. Såg dig dock aldrig igen för att meddela det :P!

2010-07-02 @ 00:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0