Kassa Tjuvar!

Haha satans så flippat alltså.. Okej whats up?! Igår var vi på Tc och festade och minglade med umefolk! Det fucking sjukaste är ändå att, av någon anledning får jag ett ryck att inte vara kvar på Tc längre och sticker till droskan. 30 min innan stängning. HAha sen får jag inte komma in för att "insläppet" är stängt.. Haha vilket skämt! Jag står på listan och det är fuck 30 min, sen får ja inte komma in.. Så jag lämnar mina grejer i min väska, vilket är en läder jacka, MacBook Pro Dator, Alla vipkort samt passet och allt personligt. Gömmer allt under en stol på en baksida och hookar med 2 sköna snubbar som jag inte känner och bestämmer oss för att spontant klättra upp på taket och ta oss in på så sätt.. Hahaha... men vakter såg och det var kört då. MEN när jag kommer tillbaka till mina stuff som jag gömde, så låg ALLT utkastat. Datorn va uppvikt, Vipkorten utspridda överallt, jackan och allt utkastat. ALLTSÅ, Förlåt om jag verkar dum men Villken idiot kastar ut allt bara? Och inte Snor grejjerna. Jag Tog allt så komiskt att jag ÖNSKADE att mina saker blev stulna, vem fan lämnar ett sånt här tillfälle? :P Hahaah Sjukt kassa tjuvar!! Haha

Ikväll kickar vi igång kvällen hos JC fredde och sen vidare mot All Stars, TC eller Rex! vi ser vars vårat vingel tar oss! Sjukt taggad även fast vädret inte är G någon stanns.

typ så ser jag ut ikväll? Peace out!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lucky you I say =)

snygg, as always!

2010-06-19 @ 20:57:22
Postat av: mic

lika snygg som vanligt!

vilken tur du hade!!!

2010-06-20 @ 18:31:12
Postat av: annica

Haha, då övade de bara på dina grejer och lärde sig till lördagen :P men men, man får väl tänka att det kunde varit värre, hade ju kvar nycklarna och det viktigaste iallafall!

2010-06-21 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0