Jao

Sitter och käkar frulle med juice och diggar musik till sommarsolen som steker igenom rutan i min nacke! kommer säkert bli en sexig nackbränna! Vädre är så sjuukt Schitzzo så jag fattar noll! What else? JO! ramlade på rumpan när jag åkte inlines förra gången och hade ett skrap sår på ena skinkan! Inte coolt :( idag blir det att ligga i parken och sola lite och äta med vänner! sen Taggar vi säsongens sista five ikväll och ser vars kvällen bär av! en förfest hemma hos erik min sång kompanjon kommer bli nice.. Balen va igår, roligt att se alla komma glidandes i fina bilar och uppiffade sjukt snygga! sjukt avis med tanke på att min bal sög för att min dejt lämnade mig ensam efter middan. Men nån dag ska jag gå balen igen och dressa upp mig med min partner så vi blir snyggast på stället! :) Okej, då ska vi se.. Nu ska jag på stan! C Yaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag paxar dig till min bal redan nu! Jag hör av mig om ett år ;)

2010-06-04 @ 16:48:23
Postat av: jay

Låter som en super idé :) haha

2010-06-05 @ 15:44:50
URL: http://jamaldestil.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag hör av mig om två år mange! haha:)

2010-06-07 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0