Hola

Idag har man vaknat och farit och käkat lunch hos mormor - det var jätte trevligt och alltid lika kul att höra lite bondska med tanke på att man är en liten blatte som man är:) Jag har också varit på stan och mött upp Nikkeboy och uppdaterat livet och nu sitter jag och planerar vad som händer ikväll. Överväger att sjunga ikväll eftersom att jag inte är förkyld längre.. Hoppades dock på att någon klubb hade varit öppet så man hade kunnat dansa men det får bli imorgon på lillördag! Rex va stängt idag också så då dog ju alla chanser till party ikväll. Tillvidare lämnar jag er med en av mina nya favoritlåtar. Lyssna på den och tänk på mig :) hey hey!

en fransk favorit!


Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

Skicka din spotifylista! Börjar bli less på all min gamm musik nu XD

2010-06-15 @ 17:14:11
URL: http://www.luna.devote.se
Postat av: Eva-Maria

Hela hans skiva är rätt jättegrym. Tack för tipset! Frankrike kan sin R&B..

2010-06-15 @ 22:36:53
URL: http://youarewhatyoucreate.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ey, är det min Mathieu!?

He's the shit!

Spotify är så jävla 2011. Det ska vara papperslappar!

2010-06-16 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0