Fre-Lör-Sön

Billionaire säger jag bara! :) Sjukt bra låt.. Anywho, i fredags så va jag på Tc, Club Rosé så klart! Sen i lördags så drog jag och gänget på Rex, och det va ju sådär, Vädret sög ju så det va inte så underligt varför det va lite folk.. Så jag drog vidare på TC och där va det röj! Rätt ok mkt folk och bra musik! så det blev många besök på klubbar i helgen. Idag så blir det att ha gemensam träff nere på kajen och grilla och träffa typ alla umås dansare! Kan bli sjukt kul! :) Jag ser framemot det! Vad händer iveckan? :) Det får ni läsa och se! .. Tills dess så ses vi rutan senare!

Magnus Mattias & Melissa..... Matte kunde ha hållt min hand lite hårdare :(



Kommentarer
Postat av: Julia

alla umeås dansare? :O Haha jag var inte där, så ni missa en isf! ;O haha :)

2010-06-13 @ 20:11:14
URL: http://thisismyfabdiary.devote.se
Postat av: jamalde

haha det kom inte så många... det va tydligen ddåligt uppstyrt :) haha är det så?

2010-06-13 @ 20:17:03
Postat av: julia

ja så äre;) haha

2010-06-15 @ 13:48:23
URL: http://thisismyfabdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0