Dagen innan Midsommar

Okej!
Nu börjar alla panika som vanligt, inget ovanligt. Nej inte äns jag har en aning vars man ska vara på midsommar! Men jag antar att jag kan göra smygreklam för polare och säga att man kommer besöka Vita Björn nere på kajen! Men Underdagen så vill man ju grilla och sånt med vänner och andra! Så min stora fråga lyder då såhär! Vars fan ska man softa innan kvällen!? Lägg tips! Haha.... Skönt att man fick bra jobbar tider på Peace And Love och ännu bättre, ta med en kompis att jobba med! Så jag tog med Elle! Jävlar va det kommer bli fest!! Men men.. Idag/ikväll ser det ut som om det blir att köpa Camping saker och sen planera allt. Imorgon blir upp tidigt för att tvätta och packa kläder för på söndag är vi off mot P&L :) Nu ska jag sola i SF parken och så, lönen måste komma in vilken sekund som helst! sen blir det galet med mat! Och frukter i solen! Ahh Tagga livet! ses snart! Tills dess lämnar jag er med....


Min kära vän som har lyckas. Och tillomed göra en sommar plåga! Plus i kanten där!

O jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0