Alright!

Nu börjar jag med nörderiet att blogga mer! Igår va det en riktigt trevlig kväll på Tc's uteservering! Mkt skönt folk och mkt fylla. Gled in vid halv 12 före kön och fick vårat bord som va reserverat! sen Fram med Rosévinet och bärsen och sen spårade det bara helt enklet. Vakna på morgonen och var så sjukt hungrig, hittade en pizzabit som var kvar sen igår när jag inte orkade hela "husets special" pizza! Oxfile... Mm jag drägglar av tanken att få smaka den igen.. IDAG! så ska jag spendera en timma till på Waynes sen ska jag möta en polare sen drar vi vidare till mig och förfestar innan vi glider vidre till Rex eller Droskan, vi ser väll vilket håll vi vinglar till.. Synd att vädret bara gör allt dystert, men det stoppar inte Mr Gello Ass från att festa! Så, vi ses i dimman och i rutan på ett tag! Holla Holla

Japp...Jag drör mig i örsnibben. Fråga inte varför.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0