Återhämtningsdagen!

Hej och hå så kan det gå när helgen är över och tystnaden söver som vanligt på en söndag snart ska jag äta på göteborg och sen blir det att deppa över söndagens sorg som hunden i sin korg? Okej. Nu kör vi idag så va jag i betongparken och åkte lite inlines och spräckte mitt bakdäck på skrillorna. Inte cool! Men det gick annars för övrigt bra att åka! Sen satt vi i parken och körde lite akrobatik, en sidovolt över 2 liggande flickor och ikväll blir det att chilla. Funderar på Bio, Men kan nån ge ett tips? Kanske... Twilight 3? Men tills vidare så ses vi i rutan snart... Juste studio kanske det blir! Hey..

Drygt att läsa denna text men jag är så sjukt less.. haha Peace out

Detta hände idag :( Nu blire att köpa nya däck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0