* Paris - Disneyland *

Skriva ett CV på engelska som jag sa tar ju död på mina hjärnceller som jag ska spara till pensionen! Åhh, Sjukt att man inte kan komma på något vättigt att skriva! This is not easy! och mina stavningar är inte ok! haha Snacka om Engelska 2! Haha. Men men! Måste tacka Jonas som engelska lärare via Facebook. Snacka om ett lexikon! Jag skriver en mening på svenska och han översätter! Helt sjukt :) Alltså drömmen skulle ju vara om jag kom in! Jag skulle digga att vara en Disney figur! Frågan är ju vilken jag skulle vara.... Jag skulle vilja vara.......

TIGER! .....Men sen så slog det mig att jag annars ville vara...........


LÅNGBEN! ....Men det är mer Elle över det han. Lång, smal och slamsig! Men ändå en hunk så klart ;) Men sen så slog det mig att jag kanske borde vara................



PETER PAN! Inte allt för tighta kläder, Parfekt för att showa lite dans och akrobatik! Sen är han ändå rätt skön! tyck jah!

Nu börjar tiden närma sig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA du kan glömma långben och tiger! Du är för kort!!!

Du får sikta in dig på pluto! Han kommer bli din bästa vän!

2010-08-09 @ 23:09:59
Postat av: jamalde

hahahah jag vet! men peter pan är tydligen parfekt för mig :)

2010-08-09 @ 23:21:34
Postat av: Anonym

För att jag sa det till dig ja!

2010-08-10 @ 20:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0