Tårfylld och Fartfylld helg!

Jao! Nu var det ju ett tag sen man var inne och skrev i denna blogg.. Sjukt seg. Ja jag vet, men jag har fan aldrig tid känns det som att skriva. Hela tiden saker att göra och definitivt nu! När jag ska flytta ut och har spenderat hela dagen till att försöka packa ner allt! Helt sjukt, sitter och lyssnar på lugna låtar och städar ur lägenheten och blir så känslomässig att jag får tårar! Så många minnen av galna fester man har haft och så många mysfilmkvällar. Och våran "GNO" kväll! (Guys night out) så sjukt kul! Men som sagt nu blire hårdhanskarna och flytta in till mormor och sen förhoppningsvis inom kort rymmer ja iväg till Paris! Det är ju målet som sagt! Och dra ner på festandet och satsa på musiken. Sen så ska ju Alex "Ryssen" rycka in i lumpen och då blev det ett jävla vattenkalas från ögon-globarna! A mans gotta do what a man gotta do! :) I helgen va vi ute på....Först REX en snabbis sen vidare på TC! Nu är jag bara så sjukt taggad på TisdagsRex så man kan få dansa lite! känner mig stel nu fan..OCH! i tisdags var jag Dj på Amies 20 års fest och där blev det mkr reaggaton ass-shake musik och hiphop så klart! Sjukt roligt måste jag säga! Nu är det bara så mycket som kretsar i min skalle, ang flytten och en jävla massa saker.. Hoppas Paris blir av, ska lämna in mitt CV i veckan sen kanske fara på audition! Kul! Mig jobbandes på Disneyland skulle verkligen gå ihop! Men nu är det bara att se vad som händer!

Annars idag har jag spelat piano så det värker i mina fingrar! Inte coolt! Sen imorgon blir det jobba på CV:t, Städa ut det sista ur lägenheten sen träffa kompisar och se film på kvällen! På tisdag kommer man att rocka golvet på Rex och under dagen hälsa på syrran och hennes son den lilla köttklumpen Levis. Den gulligase bäbisen ever! Haha... Ja sen skriver jag mer senare! :) Liten update på mitt liv iaf haha..

Dags för en BILD-BOMBING! Som lite sammanfattning över 2010! Enyoj The nice, Ugly, Cool, geek and more expressions!

Jag gör flaggan över vattnet med kläderna på och tur att jag inte tappa taget!


Nån Random jag fotade! Killen såg så filosofisk ut att jag va tvungen! jag kallar bilden "Kung Louie"


Jag ute på baksidan. Rosé kvällen med Alex!


Alex på baksidan! Just chillin!


Erik Mr. Mustacho is on fire! Men här såg han förskräckt ut :O


Och här ha vi min polare Emilios hund. Mr Didas (Adidas utan A:et)


OCH NU TILL GNO NIGHT! Lite små homoaktit ser det ut som men de e nice! This is how we roll at the GNO! :)

En full alex som gör sitt kända "Vad heter Vi" facet!


Min sällsynta "Monkey Face dance" Ett helt paket av fuckface. Tur att ni inte ser dansen. denna bju ja på!


Här har Vi dibbe mr "Drunkass" som chillar! Filmen som vi filmade är legendarisk kan jag nämna! :)


HOPPAS ni hade trevligt att kolla in lite fuckface och skönt folk!


Ses snart i rutan! Peace out! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer sakna dig........

2010-08-02 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0