Solen skiner och då blir man glad!

Varit på stan och chillat med en kompis! As slappt och nu taggar man till kvällen! Rex står på schemat! Så för er som är 20+ och är taggade så är detta ett alternativ att välja! Datumet som jag ska sätta till Avskedsfesten kommer att vara 17 September eller 18:onde! Så lägg det på minnet! Om ni är 18+ :) haha.. Men men. just nu har jag inte så mycket att tömma! Såg på Usual Suspect igår, en riktigt tekninsk film för hjärnan! :) Men bra var den! Nu blir det till att försöka göra mig fin! vi ses i rutans snart! :) Hey!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar att du ska ha din avskedsfest typ på min 20-årsdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P

2010-08-17 @ 23:03:06
URL: http://srenman.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Jag gillar inte att du ska ha festen när jag är som allra mest upptagen med det där jäkla valet! Men jag antar att jag kan ta en bakismorgon om det är din avskedsfest det handlar om ;)

2010-08-18 @ 22:10:08
URL: http://osskie.se
Postat av: :)

det var ju dåliga datum mysko...

2010-08-19 @ 14:33:17
Postat av: jamalde

Men Om ni tycker om mig så måste ni satsa på en kväll! :) det är min sista fest trotts allt :)

2010-08-19 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0