Sista droskan, Morgon och dagens schema!

Igår va det så himla lyckad kväll säger jag bara! Sjukt trevligt sällskap och allt! Förfestade i den mörka skogen i holmsund. Ett mirakel att vi hittade till stan! Och sen blev det ett kalas på sista Droskan! Sjukt mycket folk, Härligt! Och sen blev det lite showoff på dansgolvet. Breakdance bla.a Och jag måste bara säga att det va så sjukt kul! Fyllebreaking med Ryssen och massa andra gömda talanger! Respekt! :) Bakotvolterna satt enligt folk som lyckades se igår, men enhandshoppen var ju en flopp, balansen är inte nått att räkna med efter man har sänkt några goda kalla underbara.................haha varför låter jag som en alkis? .. Men, BÄRS! Ikväll är REX på listan och inget kan gå fel för vi ska ha fet förfest med singstar och roliga figurer! Hahaha, Men först Dagens dusch, Glasbanken (partypåsarna), Sen träffa vänner, Äta Och Tagga till med låten som heter... Ba Ba Americano! (dö dö dö *tut ljudet*) så sjunger man iaf :)

Nervositeten inför festen den 18 stiger för varje dag som närmar sig! Folk taggar en själv mer och mer för varje dag! Kul att många ville sälja biljetter! Jag kom på vad all in är! Att lämna allt i ett land och sen sticker till ett annat för en Audition? och hoppas på klara det galant!? .. Det kallas all in. Wish me Luck! Nu Duschen, HEY!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Synd man missar en fest som den.. det snackas över allt! Jag hoppas och håller alla tummarna för att det kommer gå bra för dig i paris och i framtiden! :)

2010-08-28 @ 14:03:26
URL: http://michaelalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0