Sinkin Sunday

Hello!
Mormor tyckte att jag skulle inleda mitt blogg inlägg med
(mormor)- Tjao, hur är'e? Äre bra där bort?
Hahahaha.. Älskar min Bonska mormor!

Idag har jag spenderat hela dagen på stan med Petter och snackat om allt från himmel! Mat och skog, kärlek och hat, smak och känsla, utseenden och lukt, SLARVIG & KONSTIG! You name it! Mormor nämde just att hon en gång i tiden hade en hund.. Vid namnet Tarzan. Sexigt namn på en hund? Haha. Jag HATAR GREENPEACE! fyfan vad dryg snubbe! Helt seriöst dom är inte till för att rädda mäskligheten!? Dom är till för att förstöra den igenom att stanna oss på stan när vi inte har tid och sen tvingar en till att lyssna. Kan dom inte bara, ta ett bord, placera det mitt i stan, och se hur många som VILL skriva på eller lyssna! Sjukaste är att han som BABBLADE lät så jävla påklistrad av allt han sa. snubben säger att han jobbade som brandman en gång i tiden, VARFÖR byta ut det mot en gratis jobbande Greenpeace? Och sen använda brandmanns yrket som metafor till hans beskrivningar. " Jag jobbade som brandman där vi släcker elden på ett brinnande hus, för att rädda folk. Det är ju det vi i greenpeace vill, rädda folk" Sen använder han det och säger att "Politikerna låter huset brinna" Haha... det sjuka är att han gav oss broshyrer och säger att det är gratis att bli medlemmar, sen att vi ska "skänka" (vet inte hur det stavas men....) 50:- i månaden. Men sen när vi inte ville betala så tog han tillbaka broshyrerna och allt. Så kom ihåg att dom vill ha röster och medlemmar, men för att vara med måste man betala nått.. Vilket innebär att det kostar att vara med och "skäkningen" är medlemms avgiften. Haha..kasst..

Sen så var jag nära "Näradöden upplevelsen" idag.. Skulle möta min kompis idag på stan och tydligen gick han på haga och jag cyklade där. Jag hörde nått skumt ljud från bakdäcket jag hade pumpat och sen så från ingen stanns exploderade däcket! Och satan vilken smäll det var! Mitt hjärta höll på attt stanna. Haha sen när jag träffade Petter i stan så hade han hört smällen, han trodde också att det nästan var en skottlossning. haha!



Kommentarer
Postat av: hyllan

Haha vad gulli blick! :P

2010-08-08 @ 22:06:07
URL: http://hylanderr.blogg.se/
Postat av: jamalde

Fullis blicken! :)

2010-08-09 @ 01:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0