Party Tuesday!

Idag vaknade jag och kollade på datorn. Mina 6 filmer jag laddade hem inatt var klara så jag började att se en idag! :) Filmerna jag ladda hem var.

1.Superbad (såg jag imorse)
2.Kick ass
3.Shutter Island
4.Farsan
5.I love you Phillis Morris
6.Snabba Cash

Idag blir det att köra ut städsakerna ur lägenheten och sen träffa timothy som fyllde år igår. Och vi ska fika lite såhära dagen efter för att jag skrev på mitt CV igår! Och sen ikväll blire att festa på Rex med en kompis som är på besök från Oslo! :) Looking forward for this night! Fick svar från paris (disneyland) idag och skickade svaret till min tjej kompis för jag fattar 0 av franska! Och nu ska hon hjälpa till så jag får en chans på disney!!!!!!!!! Ah nervöst!


Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygging, varför vill du jobba på disneyland :)? kan du snacka franska då? puss



berätta lite om dig själv, för oss nya läsare :D

2010-08-10 @ 17:23:09
Postat av: Jamalde

haha :D på bloggen står ju typ allt om mig.. hur jag är och allt möjligt :P

2010-08-10 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0