Överlycklig, Stressad och Taggad!

Igår var jag så himla överlycklig. Sjukt filosofiska tankar sprutade från skallen! Känslan av att allt som jag gjorde igår, från möten till planering och bra besked gjorde att magen pirrade som en marrakas. Jag gick under träd som belystes av gatulampor, skuggorna vajades i marken som en hallelujahkör och vinden som var behaglig fick mig att bli rörd på något sätt. Jag har inte slappnat av på länge känns det som, vinden som blåste runt örorna och skuggan som rörde sig gjorde nästan en fest som man kan jämföra med en parfekt utekväll. I väskan hade jag party dricka som får kvällen att bli perfekt, var påväg till förfesten innan utgång mot Rex.

Som en avskedspresent eller vad man kan kalla det fick jag till förfest en Svit på överstavåningen på ett hotell och efter allt festande blir det att sova där! Min vän styrde upp det! Love it.

Idag blir det att vänta in viktiga samtal och styra upp en jävla massa saker till festen. Jag kan ge er några saker som jag håller på med så nån kan lida med mig. Typ sympati tycka synd om mig eller ....nått? Haha..

Som ensam person måste jag fixa.
Club (för festen och halft fixat), Efterfestlokal, Biljetterna ,Desiger, Tryckeri, Ljud och Ljus, Artister som ska komma på besök för att festa och uppträda, Dj, Plockmat (efterfesten) sen en massa annat piller. Men vänner kommer hjälpa till med saker också! Därför älskar jag my friends!

Måste nämna att jag gör den hära festen för att alla är välkomna och ha kul och verkligen rocka en sista kväll på min sista fest! Inget annat. Nej, jag tror inte att jag är nått, för vissa som gillar att säga det:)

Btw! Om någon frivillig frisör vill klippa mig, alltså korta ner håret, Tunna ut och raka ena sidan. Hör av dig! :)
Nu måste jag jobba vidare, kan inte slappa allt för mycket med bloggen och facebook! Gå med i "Off to paris" gruppen. Så kommer all info ut där. Hey


Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad är det för knäppis som säger att du inte är något? :(

Klart Du är! :)

2010-08-25 @ 18:41:47
Postat av: h

hade kunnat hjälpt me klippningen om jag bott närmare.

2010-08-26 @ 00:00:26
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: jay

haha fan! :)

2010-08-26 @ 18:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0