Mormor är Bäst!

Mormor är så sjukt rolig att bo med! Jag frågade om hon kunde engelska och hon sa nej. eller jo, hon kunde säga Yes. och Nå. Jag frågade menar du No? Hon svarade, det som betyder Nej! :) hahaha...

Sen sa hon, Magnus ta och skriv ditt CT. jag stirrar på henne och då säger hon CB? ahaa CV. haha.. Men hon vet inte va det står för! HAHAHAHAHAHAHA,.. (inte jag heller) ... heh....hee....he... Anywho!

ikväll ska jag sitta och skriva på mitt CV som ska skickas till Paris för att få plats till Auditionen på Disneyland i Paris. Så nu måste jag bara få ett skönt CV på engelska! Undra hur detta kommer gå. Lägenheten försvinner imorgon! :/ Kommer sakna partyhuset! Men men! OM jag får jobbet i Paris kan inte det bli sämre! :) Nu är jag taggad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0