Morgonpigg?

Allright, vaknar äntligen! Önska jag kunde sova längre och önska att jag somnade tidigare! Vafan, inatt har det varit jätte svårt att somna så jag bestämde mig för att se en film att somna till, så jag såg Date Night. Sen efter den så var jag fortfarande vaken så då såg jag Remember me. Men det gick lika dåligt att somna efter den! Så jag bestämde mig för att ligga och blunda tills jag somnar och visst gjorde jag det. Somna kring 8 och vaknade halv 10. Less..

Idag så är det Möte på Äpplet och då ser vi vad som händer där! Sen ikväll kanske det blir studio och kompis! Imorgon är det planerat att klippa mig. Inför en fotografering! Och sen så kommer det att bli årets sista tisdags Rex! Så det få rman ju inte missa! Onsdagen är planerad med fotografering och Sjunga, spela in! Taggad :) Men nu, Duschen och sen ner på stan. Möte kl 12.00. Hey!



japp, Skjortan är trasig på båda armbågarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0