MiniLördag

jajemen! Igår blev det Rex. Som jag misstänkte! :) inget kan gå fel när man sticker på rex! Hum. Förfesten var i baggböle och det va riktigt trevligt och mycket folk! Dock små drygt att cykla men what ever, det är ju bra träning! Nu sitter jag och mentalt förbereder mig för att gå ut och springa på ica och köpa sylt till mina pankakes! Men det går fan inte bra! .. Fortfarande krasslig i halsen så jag kan eller får inte sjunga för då sabbas rösten mer och jag är less på att låta som Duffy nu och vill ha tillbaka min smör röst! Den är roligast att smöra med ist för Whiskey rösten.
Frågan är, Whats up Tonight!?


Här har vi tjej skjortan från typ. Gina Tricot :)
Av någon randomhet så har jag börjat shoppa typ 70% bara tjejkläder.. hahaha alltså bara stora linnen och så. Inte några trosor eller ah ni fattar, så fucked är ni inte ;D  hahaha Men typ, ah Mkt fynd finns det.

Mormor blev för less att jag satt för länge framför datorn nu så hon stack iväg ist! haha sämst jag är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en väldigt snygg kille

2010-08-07 @ 12:04:32
Postat av: JAY

Aww, Thanks! Tacka min mamma och pappa Också:) haha

2010-08-07 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0