This young boy, he's a freak, He's out CLUBBING every night of the week!

Hum... Idag så vandrade jag runt i timmar på stan med en massa vänner och bara chillade och kollade in Umeå City Beach finalerna! Det va väll aiight! Sen så Traskade jag med lätta steg så klart mot bolaget och införskaffade några partypåsar in mot kvällens action! Min slogan kanske lyckas få en eller två ögon att bli nyfikna? Det är nämligen så att jag lyckades tappa mina hemma nycklar och mobil på stan idag! Mobilen hade jag glömt på Apberget och låtit den legat där i ca 30 min öppet i tomma intet och ändå lyckats att få tillbaka den.....Orörd... Sen nycklarna tappade jag tydligen någon stanns i beachläktarna?! Och ETT par nycklas hade hittats och så klart var det ju mina! :) Sen skrapade jag någon lott jag hade fått och ser man på... Vad hände? JO jag vann så klart! Sen så hittade jag en Sony Ericsson mobil på en bänk som någon liten tjej ägde. Min första tanke var.. "Ska jag knäcka kortet och sen använda den själv" eller ringa upp någon som är på hennes lista. Men jag tog så klart alternativet och ville få tag på nån som känner henne, för mitt samvete skulle inte klara av att ta den. Då ringde det i mobilen just och jag svarde och dom kom och hämtade den! Och gav mig en kram och var lycklig! Haha.. Sen har dagen annars bara rullat på som en knubbig person som har rammlat. Men Nu så lutar det mot duschen och sen göra sig fin för ikväll. Vars blir det utgång? .. Jag tror det blir först Tc en snabbis och sen kanske förbi All Stars och sen Så klart bästa till sist, Rex!


TjejAvdelningen på H&M! 149:- tror jag.. Skjukt skön att dansa i!

Ses i rutan snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0