Life is Like a rollercoaster!

Nu inför slut spurten innan jag beger mig till Paris så håller jag på med telefon samtal och annat för att få denna fest att bli fet och en magisk kväll!

Efter allt jag har gjort i umeå från dans-shower till Dj:ande, sång och en massa annat roligt! Och folk som har jobbat ihop med mig och jag med andra så ska alla bli inbjudna. Finfolk kommer komma på besök också.... ;D

(Upplägget i mina tankar) -Som då också ska bli besannade!
Hur kommer min Festdag att se ut?! Ta en titt....
DATUMET för partydagen kommer att vara 18:onde September!

15.00 - 18.00
DansJam med massa dansare och olika stilar. Rappare som freestylar i micken! 2 Smutsiga rackarungar REUNION!? :)
Alla som gillar eller bara är allmänt intresserade av dans är välkommna att checka in! Entré: 20kr.. Plats (Kommer inom kort)

22.00 - 02.00
AVSKEDSFEST... Club! Alla som är 18+ är mer än välkommna att festa och ha en super trevlig kväll! Musiken kommer att vara blandat från Hiphop, Uptempo Rnb, House, Raggaton, Dubstep, och Gamla klassiker! Endast inträdesbiljett är välkomna! Och säljare kommer att finnas och nämnas inom kort! Så Ni alla kommer få tag i biljetter så länge det inte blir slutsålt! :) Temat på festen kommer att vara "PARIS/FRANKRIKE" Så. Bonsoir Mesdemoiselles, mesdames et messieurs!
Pris: 100Kr!
Plats: (kommer inom kort. Allt är i Umeå)

03.00 - 07.00
EFTERFEST! ........ BEGRÄNSAT ANTAL!

Efterfesten kommer innehålla Karaoke, massa snacks och gotteri, Dj och club anläggning, underhållning (trolleri och dans/sång) Massa annat kommer att förekomma på efterfesten och den kommer bli riktigt trevlig!
Inget att missa. DRICKA kommer kanske att säljas på eftefesten. :)
Plats: (Kommer inom kort. Allt är i Umeå)
Entré: 50Kr Och då kommer man att skrivas på lista! Som förra året för dom 100 som kom på den efterfesten.

Ha datumet på minnet och snacka ihop er med vänner och börja planera en outfit till kvällen!
Håller er uppdaterade och spara pengar för att spendera i baren! ;)


Ses i rutan snart! :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ser ut som det kommer bli en spännande dag :)

2010-08-20 @ 01:08:05
URL: http://missbina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste träna på franskan.



Mer passande är Bonsoir Mesdemoiselles, mesdames et messieurs!

2010-08-20 @ 08:56:47
Postat av: jamalde

haha Jag kopierar det :)

2010-08-20 @ 11:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0