GODMIDDAG!

Jahapp! Nu är det tordag och jag har gjort bort nästan alla dagens ärenden! Nöjes Magasinet ringde mig och ville att jag skulle skriva en krönika eller vad det nu var och jag tackade ja! Det enda frågetecknet i allt är att jag inte vet vad en krönika är! Men han skulle skicka det på mailen till mig så jag har lite hum på vad det är! Annars så har jag varit på stan med vänner som är på besök från Sundsvall! Och planerna ikväll lutar mot trädgården! Det är ju dock den sista gången! Sen så har jag varit på musikanten och testat en gitarr som jag är taggad på köpa när jag blir rik och ett piano. Men pianot ska jag verkligen inte köpa. Bara testa! Sen fick jag SVAR idag på mailen från DISNEYLAND! Men det är på franska dom har svarat så jag måste få det översatt. Och det ska jag få av Jasmine som kommer vara min Roomie! Men hon var på middag så nu ska jag vänta och se vad som står! det står ett datum där, så jag hoppad det är AUDITIONETS datum! :) Tagga tagga tagga! Då blir det PARIS BABY! Men nu...till verkligeheten ...


HAHA! Måste dela med mig denna.. Vill ni skratta så titta eller lyssna på denna! :)


Eller ta en titt på denna! Helt MAGISK! :)

http://www.youtube.com/watch?v=yagMPooXUfM
Kopiera och titta på den!! hahaha

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

En krönika är att skriva om ett aktuellt ämne som berör dig eller andra. En lite längre text om något som intresserar dig helt enkelt :)

2010-08-12 @ 22:39:58
URL: http://osskie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0