God morgon!

Nu är det morgon och man vaknar upp hos Finest! Idag verkar solen till och med glad! För om solen är glad så är alla glada...hihi haha hohoh... Aja Fuck it. Nu är det en timma kvar innan gamma mormor är i min lägenhet och rensar den som vanligt och så klart kommer hon behöva min hjälp med tunga lådor! Så det ska vi göra med hjälp av syrran som ska hjälpa att köra alla lådor! Sen nu har vi ätit kyckling och ris, Sjukt gott och igår när jag ställde mig på vågen vägde jag 67! det börjar ta sig! Mitt mål är ju att bli 1,70 och väga 70 :) haha.. Nu sticker jag till lägenheten! ses snart! Peace out!

Kommentarer
Postat av: m a ti lda

godkväll' allt bra? :) jag tittade igenom lindex höstkollektion förut, och vilken chock jag fick. så grymt snygga kläder och smycken. har lagt upp mina favoriter. vad tycker du? :)

2010-08-03 @ 22:42:36
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: jamalde

Haha det är bra! :)

ja det va faktist snygga kläder och accesoarer. Om det nu stavas så :P

2010-08-04 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0