Everyday is a day unlike the day called yesterday........

Då sitter man i ett mörkt vardagsrum utan festdricka och väntar tills klockan blir 11. Sen ikväll bär det av mot Rex där jag ska dra in min syrra och hennes vänner! Ikväll blir det en nykter kväll för mig och sen får vi väll se vad som händer! har gått runt, fram och tillbaka och inte lyckas hitta den perfekta outfiten för ikväll! Och det gör mig galen. Helt absurt hur padant och tjejig jag är! Ord finns ju fan inte att säga.

inte snyggt nån stanns.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha snygg bild mannen!

Hoppas du hitta en nice outfit så du slipper gå med rumpan bar... även om det nog skulle uppskattas av the girls ;P



men att va pedantisk med sin partyoutfit resulterar ofta i bra val så det är bara positivt ;)



kram på dig!

2010-08-14 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0