Drama Drama

Alltså shit! Drama, Jag har fan hatat drama i skolan och filmer som man ser i genre drama, eller dom är väll okej ibland men när man upplever det in real life så är det fucked. Sabbar hela kvällen. Men men. Gårdagen var helt okej ändå, och ibland måste man räkna med lite drama, det kan också vara kul ibland! Haha dubbel moralen slog in igen. Men hela kvällen ängdades inte bara till drama, Det var en jävligt nyttig kväll också, ibland önskar man att man inte ska lämna kära sverige. Men livet rullar på ändå. Igår blev det, Corona. Och det var helt okej med folk. Shit va rund under fötterna jag va igår! Det går inte att förklara hur många indianer som hoppade ut ur kanoten igår. Men jag hade kul, tror jag? :)
Och jag hatar när man har drömmt jobbiga drömmar, sen när man vaknar är det fortfarande jobbigt? Men allt är lugnt ändå?... Ahh less. Kan nån bara göra min dag idag!?

Haha en rolig grej är att hela lägenheten är tyst och det ända man hör är knapptryck. min 80 åriga mormor spelar kort på sin laptop i köket, Brorsan sitter och spelar poker eller nått och jag bloggar, chattar och allt möjligt. Så det är faktist rätt komiskt!

Idag är det söndag och då tror jag att det blir en hel dag på Waynes eller nått. Typ ut och promenera eller nått. Idag är det en dag som kallas "Thinkin Sundey" Så då ska man rätta till alla tankar på plats, rangordna allt i bokstavsordning, storlekar, färger, tyngder osv. Men först känner jag att maten eller fikat kallar!

En Morgon Bild Och Nyrakad! Vsg :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta på dig tröjan pojke

2010-08-29 @ 17:55:36
Postat av: jamalde

Orkade inte :S

2010-08-29 @ 18:25:57
Postat av: anja

oh, underbart söt! :D

2010-08-29 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0