allt o inget!

hej och hur livet kan gå! En dag vände allt, dagen efter sa jag nej till kontrakt för jobb och sa upp min lägenhet. Satsar på den galnaste festen och far till PARIS. Livet är ett Äventyr! Igår var jag ute och festade, fixa och taggade folk till sista festen. 18 september! Igår åt jag kräftor för första gången och det va fan i mig det läskigaste jag har gjort. När dom låg på tallriken och tittade på en och man skulle dra av skalet och allt började jag skaka och vågade inte röra dom, då fick mormor göra jobbet! ikväll, vad händer en kväll som denna? Inte en aning! Men nu ska man till stan för här görs inga barn. Håll er uppdaterade inför festen! Hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0