Waynes

som vanligt spenderar jag mina 100-tusen timmar på waynes (mitt andra hem) och uppdaterar livet, för allt är ju som sagt typ styrt av internet nu förtiden. Sen är jag så sjukt slapp i benen efter all affish uppsättning på alla skolor och nu ska jag förbereda mig inför en intervju till nästa vecka eller nått sånt? Man kommer kunna läsa allt i tidningen (city) om mig och the work! I nästa nummer eller nummret efter det! :) kommer bli kul!

ikväll är jag taggad på Fotografering eller Studion! men vad fan blir det ist..... hum.... städa lägenheten!
kanske möblera om lite igen? Lägenheten är ju inredd i tema "butik", vad jag menar med det är att i tavlor är kläder ist för familjefoton. På hyllor och byrolådor är kläder uppläggda osv. Det ända jag saknar nu är en skylt docka, så om nån har en att sälja eller skänka iväg, säg till!

här är bara lite exempel på hur jag bor!





Hörs senare! med nått nytt video inlägg! kanske! :)

Kommentarer
Postat av: Filip

Haha viktigt med Åbron där i köket ;)

2010-04-22 @ 23:35:37
Postat av: jamalde

jajemen! smyg reklam! :) haha

2010-04-23 @ 01:04:48
Postat av: henrik/ laskeblask

fan va sweet

2010-04-23 @ 14:01:33
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: hilda

eftersom jag oxå gillar kläder så är det sjukt snyggt att du får det att likna en butik :)

2010-04-26 @ 13:13:50
URL: http://hiildaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0